تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت پرونده تعرض به دختر خ

سلامت نیوز: مدیرکل دادگستری استان اصفهان با اعلام اینکه حادثه تعرض به کودکی در خمینی شهر بدون توجه به ملیت او در دست بررسی است اظهار کرد که این کودک هنوز نتوانسته متهم را شناسایی کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، احمد خسروی وفا در جمع خبرنگاران به موضوع حادثه دختر 5 ساله خمینی شهر اشاره کرد و ادامه داد: تعداد زیادی متهم در این پرونده وجود دارد و کودک نتوانسته است چهره فرد را به خوبی به یاد بیاورد. مدیرکل دادگستری استان اصفهان گفت: با این حال چهره نگاری انجام شده، به دادسرای خمینی‌شهر مشاوره داده‌ایم و یک نفر برای پیگیری این پرونده در خمینی‌شهر حضور دارد. وی افزود: با این حال هنوز آن فرد جانی دستگیر و شناسایی نشده است. هرچند که معتقد هستم پرداختن به این بحث درست نیست که فرد ایرانی بوده است یا افغانی و با هر ملیتی جانی بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت پرونده تعرض به دختر خ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..