تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان نیمه اول/ نمایش شجاعانه یوزها

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ گروه B

تیم ملی ایران – تیم ملی اسپانیا

ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه کازان آره‌نا

داور: آندرس کنها (اروگوئه)

به گزارش شما نیوز ، ایران جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را با یک برد تاریخی شروع کرد. پیروزی ارزشمند دقایق پایانی برابر مراکش ، ایران را در موقعیت مناسبی برای صعود قرار داده است.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، سید مجید حسینی، مرتضی پور‌علی‌گنجی، احسان حاج صفی، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد، وحید امیری و سردار آزمون

ترکیب اسپانیا: داوید دخیا، دنی کارواخال، جرارد پیکه، سرخیو راموس، جوردی آلبا، سرجیو بوسکتس، اینیستا، ایسکو، لوکاس واسکز، داوید سیلوا، دیگو کاستا

در ترکیب امروز تیم ملی، مجید حسینی جانشین روزبه چشمی مصدوم شد. در دفاع چپ نیز باز هم احسان حاج صفی با بازوبند کاپیتانی حضور دارد و خبری از میلاد محمدی بازیکن همیشه ثابت تیم ملی در مرحله انتخابی نیست.
با پایان محرومیت عزت اللهی ، این بازیکن جانشین مسعود شجاعی شده است. اما شگفتی اصلی ترکیب غیبت علیرضا جهانبخش، موفق‌ترین چهره حال حاضر فوتبال ایران است که مهدی طارمی فرصت دارد به جای او بازی کند.
همچنین اشکان دژاگه که گفته می‌شد مصدومیتش بهبود پیدا کرده جایی در ترکیب اصلی ندارد.

دقایق حساس نیمه اول:

دقیقه ۶: خطای کارواخال روی امیری با اعلام داور یک ضربه ایستگاهی برای ایران به همراه داشت که ضربه احسان حاج صفی توسط مدافعان اسپانیا برگشت داده شد.

دقیقه ۱۰: ایران با دفاع منطقی در ۱۰ دقیقه ابتدایی اجازه نداد دروازه اش به خطر بیفتد.

دقیقه ۲۲: ضربه ایستگاهی راموس را بعد از برخورد به دفاع، بیرانوند به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۲۴: ضربه ایستگاهی داوید سیلوا را بیرانوند به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۳۰: کرنر ارسالی اسپانیایی ها در شلوغی محوطه جریمه می رفت تا تبدیل به موقعیتی خطرناک برای آنها شود اما ضربه پایانی سیلوا از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: کار تیمی خوب بازیکنان ایران با ارسال طارمی از سمت راست و ضربه سر راموس همراه بود که توپ به کرنر رفت.

دقیقه ۴۶: ضربه داوید سیلوا به شکلی خطرناک از کنار دروازه ایران به بیرون رفت. 

 

عملکرد در بازی اول:

ایران در بازی نخست مرحله گروهی به دیدار مراکش رفت و در شرایطی که در اوایل بازی توپ و میدان را به حریف آفریقایی واگذار کرده بود نهایتا توانست با گل به خودی عزیز بوهدوز به پیروزی برسد. اسپانیا هم در بازی اول در شرایطی که تنها دو روز قبل از بازی فرناندو هیرو جانشین لوپتگی شده بود به دیدار پرتغال رفت. این دیدار تا این جای مسابقات یکی از زیباترین بازیها بوده و درخشش و هت تریک کریس رونالدو مانع از پیروزی ماتادورها در گام نخست شد و بازی با تساوی ۳-۳ به پایان رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان نیمه اول/ نمایش شجاعانه یوزها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..