تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹۵ درصد جایگاه‌های سوخت تهران ممتاز هستند

بر اساس اعلام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، بیش از ۹۵ درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه تهران، ممتاز و درجه یک هستند.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از وزارت نفت، سعید برخوردار، معاون بازرگانی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: با اجرای طرح درجه‌بندی جایگاه‌ها و پایش منظم و مستمر مجاری عرضه فرآورده، بیش از ۹۵ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در منطقه تهران درجه ممتاز را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: طرح درجه‌بندی جایگاه‌ها در دو مقطع شش ماهه انجام می‌شود و با توجه به ارزیابی صورت گرفته تعداد ۲۰۶ جایگاه ممتاز و ۲۵ جایگاه درجه یک هستند.

برخوردار تصریح کرد: نکات مصوب در چک لیست‌های طرح درجه‌بندی و رعایت مواردی همچون استانداردهای فنی، ایمنی و زیبایی بصری ازسوی کارگروه طرح درجه‌بندی بررسی می‌شود.

منطقه تهران دارای ۳۰۸ جایگاه عرضه سوخت مایع در سطح کلانشهر تهران و نواحی حومه است که تعداد ۲۴۷ جایگاه در طرح درجه‌بندی ارزیابی شده و نظارت مستمر بر روند عرضه سوخت در مجاری عرضه ازسوی کارشناسان واحد بازرگانی در جهت تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی انجام می‌شود .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹۵ درصد جایگاه‌های سوخت تهران ممتاز هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..