تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشک هاى شاگردان کى روش در بازى مقابل اسپانیا

تعدادى از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان بازی مقابل اسپانیا به گریه پرداختند.

اشک هاى شاگردان کى روش در بازى مقابل اسپانیابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی حساس با یک گل مقابل اسپانیا شکست خورد و نتیجه را به حریف واگذار کرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا برای بازیکنان تیم ملی به قدری ناراحت‌کننده بود که برخى از بازیکنان پس از پایان بازى در وسط زمین گریه کردند.

اما با توجه به باخت ایران برابر اسپانیایى، تماشاگران ایرانی پس از پایان بازی ملی‌پوشان کشورمان را تشویق کردند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید. بیشتر بخوانید: ویدئو چک گل ایران را پس گرفت ایران صفر - اسپانیا یک/فرار ویدیویی ماتادور‌ها از چنگال یوز‌ها

انتهای پیام/

تقابل تیم های ملی فوتبال ایران و اسپانیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشک هاى شاگردان کى روش در بازى مقابل اسپانیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..