تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عزت اللهی: قسمت نبود گلم قبول شود

ورزش سه: سعید عزت اللهی که بازی اول برابر مراکش را به دلیل محرومیت از دست داده بود در بازی برابر اسپانیا از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و ضمن بازی خوبش توانست یک گل هم برای ایران بزند اما داور این گل را مردود اعلام کرد. عزت اللهی بعد ازبازی درحالی که از ناراحتی بغض داشت گفت:« ما تلاش کردیم و از جان و دل مایه گذاشتیم تا مردم خوشحال به خانه هایشان بروند. ما در این بازی همه وجودمان را گذاشتیم اما اسپانیا قهرمان دنیا است و بهترین بازیکنان جهان در آن بازی می کنند.»

او افزود:« ما شکست خوردیم اما با تمام وجود بازی کردیم و شرمنده هستیم که نتوانستیم نتیجه بهتری بگیریم. امیدوارم در بازی بعدی با یک نتیجه خوب بتوانیم همه ایرانی ها را خوشحال کنیم.»

عزت اللهی وقتی درباره گل مردودش از او سوال پرسیده شد در حالی بغض داشت و نمی توانست صحبت کند گفت:« حتما قسمت نبوده...»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عزت اللهی: قسمت نبود گلم قبول شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..