تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجهز شدن بالگرد‌های اورژانس به ذخایر خونی (o-)

مجهز شدن بالگرد‌های اورژانس به ذخایر خونی (o-) / جا به جایی 21 هزار بیمار بوسیله بالگردهای اورژانس هوایی کشوربه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در سفر یک روزه خود به خراسان رضوی در دیدار با استاندار این استان اظهار کرد: با توجه به همکاری‌های پیوسته سازمان انتقال خون، هماهنگی‌های لازم جهت توزیع مناسب‌تر خون مورد نیاز بیماران نیازمند صورت می‌گیرد.

وی گفت:با خرید بالگرد‌های جدید تعداد بالگرد‌های اورژانس هوایی کشور به ۴۰ فروند رسید، این بالگرد‌ها طی سال‌های گذشته در کشور به پرواز درآمده و توانسته ۲۱ هزار بیمار را جابجا کند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور تاکید کرد: از ۴۰ فروند بالگردی که در اختیار داریم هیچکدام مجهز به دید در شب نیستند، ولی به زودی بالگرد‌هایی مجهز به سیستم دید در شب خریداری می‌شوند.

مشاور وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه هشت درصد از فوتی‌ها در تصادف‌ها به دلیل خونریزی است گفت:به زودی بالگرد‌های اورژانس به ذخایر خونی (o-) تجهیز می‌شوند که فقط ۱۲ کشور در دنیا این خدمت را انجام می‌دهند.

تحویل بالگرد دید در شب به  اورژانس مشهد

کولیوند با اشاره به آمار بالای تصادف‌ها به دلیل مسافرت‌های زمینی زیاد در استان خراسان رضوی گفت:به محض ورود بالگرد‌های جدید اورژانس با توانایی دید در شب یک فروند به اورژانس مشهد تحویل داده می‌شود.

گفتنی است، درپایان این جلسه قرار شد از طرف استانداری بیمارستان سیار تجهیز و تکمیل و یک بیمارستان سیار جدید هم اضافه شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجهز شدن بالگرد‌های اورژانس به ذخایر خونی (o-)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..