تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




⁠⁠⁠⁠⁠وزیر اطلاعات: امنیت حق مردم است

وزیر اطلاعات در دیدار مردمی که به مناسبت عید سعید فطر برگزار شده بود، گفت: امنیت حق مردم است و حکومت اسلامی موظف است برای مردم امنیت ایجاد کند.

به گزارش شما نیوز ، سید محمود علوی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله) که فعالیت وزارت اطلاعات را مجاهدت خاموش عنوان فرمودند و تشبیه آن به روزه‌داری در ماه مبارک رمضان، افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) سینه‌شان را سپر بلا کرده‌اند و در شرایطی که تمامی کشورهای همسایه دچار ناامنی هستند، صدها بمب و عملیات انتحاری را خنثی کرده‌اند که برای حفظ آرامش مردم آنها را اعلام نمی‌کنیم.

وزیر اطلاعات با اشاره به حادثه تروریستی مجلس، تصریح کرد: مشابه این عملیات قرار بود ۳۰۰ بار دیگر در کشور اتفاق افتد که به لطف الهی، دعای مردم و به برکت «یا زهرا(س)» تمامی این عملیات توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خنثی شد.

گفتنی است در این دیدار مردمی که با حضور بیش از ۲۰۰ تن از اقشار مختلف مردم برگزار شد، چند تن از مداحان و شاعران اهل بیت (ع)  به مدیحه‌سرایی پرداختند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «⁠⁠⁠⁠⁠وزیر اطلاعات: امنیت حق مردم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..