تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لام: آلمان هنوز مدعی قهرمانی در جام جهانی است

به گزارش شما نیوز ، آلمان در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۱-۰ مغلوب مکزیک شد تا خیلی از کارشناسان به انتقاد از عملکرد این تیم در طول سال ۲۰۱۸ بپردازند. با این حال فیلیپ لام گفت:

همیشه بحث های زیادی در خصوص فهرست تیم ملی آلمان وجود دارد، زیرا بازیکنان مستعد زیادی هستند. ما با بازیکنان جوان تر سال گذشته در جام کنفدراسیون ها شرکت کردیم. آن ها استعداد و لیاقت خود را نشان دادند. باید به مربی و اعضای کادرفنی اعتماد کنید. لو تجربه بسیار بالایی دارد و از سال ۲۰۰۴ همراه تیم ملی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لام: آلمان هنوز مدعی قهرمانی در جام جهانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..