تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۱ سال جستجو برای یافتن فرزند مفقود شده! + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر سال با رسیدن و تمام شدن روز پدر در چین، قلب میلیون ها چینی  برای " گئو گانگ تانگ" می تپد. مردی که بیش از 2 دهه است به دنبال پسر گم شده اش می گردد. صبح روز 21 سپتامبر سال 1997 گئو برای رفتن به محل کارش خانه را ترک کرد. در حالی که همسرش در آشپزخانه مشغول پختن غذا بود، پسر 2 ساله آنها در کوچه مشغول بازی بود. گفته می شود یک زن غریبه به پسر آنها نزدیک شد و از آن تاریخ به بعد دیگر کسی پسر آنها را ندید.

21 سال جستجو برای یافتن فرزند مفقود شده! + تصاویر

گئو که اهل دهکده ای در استان شاندونگ چین است حدود 21 سال است که در جستجوی پسر گمشده اش است. او در طول این 21 سال به 29 استان چین و مناطق مختلف آن سفر کرده و حدود 400 هزار کیلومتر ( بیشتر از فاصله زمین تا ماه ) راه طی کرده است. او طی این سال ها دست کم 10 موتورسیکلت را عوض کرده است.

در حالی که این مرد چینی تاکنون موجب شده هفت خانواده دیگر از اقوام او فرزندان مفقود شده خود را بیابند اما تلاش او برای یافتن پسرش تاکنون بی نتیجه بوده است. گئو در این خصوص گفت: زمانی که من در جاده ها مشغول سفر هستم می توانم حس پدر بودن را احساس کنم. من نمی توانم لحظه ای متوقف شوم چون نمی توانم اجازه دهم زمان بگذرد و دیر شود."

21 سال جستجو برای یافتن فرزند مفقود شده! + تصاویر

بیشتر بخوانید

لحظه وحشتناک پیچیدن مار پیتون به دور گردن جنگلبان! + فیلم

انتهای پیام/

تلاش ستودنی مرد چینی برای یافتن پسر مفقود شده اش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۱ سال جستجو برای یافتن فرزند مفقود شده! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..