تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گردهمایی بزرگ «یوگا» در بام تهران

به گزارش شما نیوز ، right;">خبرگزاری ایسنا: گردهمایی یوگا فردا (پنجشنبه) از سال ۱۸ تا ۲۰ در بام تهران برگزار می‌شود.

حسن تیمورتاش، رئیس انجمن یوگای فدراسیون ورزش‌های همگانی، در گفت‌وگویی اظهار داشت: سازمان ملل در سال ۲۰۱۴ روز ۲۱ ژوئن را به عنوان روز جهانی یوگا اعلام کرد و به همین مناسبت مراسمی فردا (پنجشنبه- ۳۱ خرداد) در تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به مناسبت این روز در سایر شهرها نیز برنامه‌هایی برگزار خواهد شد، افزود: در مراسم تهران حرکاتی متشکل از حرکات ورزشی و کارهای هنری یوگا اجرا می‌شود.

تیمورتاش درمورد تعداد باشگاهای ورزشی و نیز باشگاهای یوگا در کشور گفت: در حال حاضر حدود ۱۸ هزار باشگاه در کشور داریم که ۱۲ هزار باشگاه به صورت تلفیقی (یوگا و سایر ورزش‌ها) فعالیت دارند و سه هزار باشگاه نیز مختص یوگا هستند.

رییس انجمن یوگا با تاکید بر اینکه یوگا بدن را مقاوم کرده و سلامتی بیشتر را به ارمغان می‌آورد، افزود: گسترش ورزش در مدارس، دانشگاه‌ها، کارخانه‌ها و زندان‌ها برنامه‌ای است که قصد داریم آن را پیاده کنیم. بچه‌ها ممکن است صبح‌ها ورزش‌هایی را انجام دهند، اما مطلوب نیست و باید ورزش در سطح آموزش و پرورش و سیستم آموزش عالی گسترش یابد.

وی با اشاره به وضعیت رخوت و کم تحرکی جوانان، ابراز امیدواری کرد که با انجام ورزش و بویژه یوگا نظم و انضباط و نشاط در جامعه، جوانان و خانواده‌ها ایجاد شود.

تیمورتاش تصریح کرد: سال گذشته نیز همزمان با روز زن، مراسمی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی سالن افراسیابی با حضور نمایندگان زن مجلس، بانوان شورای شهر و استاندار با حضور بانوان و آقایان برگزار شد.

وی تاکید کرد: در چنین مراسمی که به صورت عمومی برگزار می‌شود، پوشش‌های اسلامی لازم رعایت شده و ورزش‌هایی انجام می‌شود که مشکلی ایجاد نشود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گردهمایی بزرگ «یوگا» در بام تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..