تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلایی که موش‌ها سر پول‌های خودپرداز آوردند! +فیلم

بلایی که موش ها سر پول های خودپرداز آوردند! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در اتفاقی عجیب، موش ها هزاران روپیه موجود در یکی از دستگاه های خودپرداز در هندوستان را نابود کردند. پس از دریافت گزارش خرابی دستگاه خودپرداز یکی از بانک های دولتی در منطقه "آسام تینسوکیا" هندوستان گروهی از تکنسین های بانک برای تعمیر دستگاه خودپرداز به محل مراجعه کردند.

آنها پس از باز کردن دستگاه خودپرداز با صحنه ای باورنکردنی مواجه شدند. حدود 12 لک ( هر لک مساوی با صد هزار) روپیه از کل پول های موجود در این دستگاه توسط موش ها جویده شده و نابود شده است. حدود 17 لک روپیه موجود در دستگاه که از گزند موش ها سالم مانده از دستگاه خودپرداز خارج شد و به بانک منتقل گردید.

 ویدئویی که از این دستگاه خودپرداز تهیه شده بود بلافاصله در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و با واکنش برخی کاربران همراه بود. یکی از کاربران با انتشار این ویدئو در توئیتر نوشت : " مثل اینکه در میان موش ها هم برخی از آنها خبیث هستند و دست به اعمالی خباثت وار می زنند."

بیشتر بخوانید

مرگ یک طرفدار فوتبال در آپارتمان فوتبالیست مشهور! +تصاویر

انتهای پیام/

موش ها، پول های دستگاه خودپرداز را نابود کردند!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلایی که موش‌ها سر پول‌های خودپرداز آوردند! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..