تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خداحافظی شهرام صارمی از مجموعه ارسباران

به گزارش شما نیوز ، بیست و دومین نشست تخصصی آموزشی آیین آواز در ارسباران برگزار شد. این مراسم  با حاشیه‌های تلخ و شیرین همراه بود.

تلخی این مراسم اعلام خبر غافلگیرکننده خداحافظی شهرام صارمی از مجموعه ارسباران در نیمه برنامه بود که لحظاتی پر از عاطفه و احساس را رقم زد.

این در حالی بود که برخی می‌کوشیدند اشک‌هایشان را پنهان کنند و البته برخی هم با بغض سخن می‌‌گفتند.

سخنانی از قبیل:  «هر وقت از مسیر پل سیدخندان رد می‌شدیم دل‌مان خوش بود که شهرام صارمی همیشه اینجا در فرهنگسرای ارسباران است و با آغوش باز ما را به حضور می‌پذیرد. به گرمی با چای داغ از ما پذیرایی می‌کند و درباره احوال دوستان و اوضاع ناخوشایند موسیقی و البته برنامه‌های امیدبخشی که شهرام تدارک می‌بیند حرف می‌زدیم.  حالا با رفتن او ما یکی دیگر از پایگاه‌های‌مان را از دست می‌دهیم...».

 این صحبت‌های یکی از استادانی بود که برای تجلیل و در واقع خداحافظی با شهرام صارمی از فرهنگسرای ارسباران روی صحنه آمده بود.

 اما ماجرا چه بود؟ مجری نشست آیین آواز در میانۀ مبحث فنی و تئوریک ماه اعلام کرد که ساعتی پیش، صارمی به او گفته به زودی از ارسباران کناره گیری خواهد کرد و امشب، آخرین آیین آوازی است که با مدیریت او برگزار خواهد شد. مجری این سخنان را با بغض ادا کرد و سپس از میلاد کیایی و چند استاد پیشکسوت دیگر نظیر سیدرضا طباطبایی، امیر مداح، محمود مخدوم، محمد ملاآقایی، محمدرضا نوابی، منوچهر سهیلی، مهران مهرنیا، فاضل جمشیدی و بقیه دعوت کرد تا برای اعطای هدیه و سبد تاج گل  به صارمی روی صحنه گرد هم آیند. مجری همچنین گفت که صارمی از دلایل رفتنش از ارسباران که حدود ۱۸ سال مدیر هنری و مؤسس کانون موسیقی آنجا بوده نگفته ولی خبر داده که به زودی در صفحه شخصی‌اش در یک شبکه اجتماعی این دلایل را بازگو خواهد کرد.

این صحنه‌ها و گرفتن آخرین عکس‌های یادگاری در زمام مسئولیت صارمی در این مجموعه فرهنگی، خاطرات تلخ و شیرینی را رقم زد و در ذهن‌ها ثبت شد. تلخ به دلیل فاصله گرفتن یک مدیر فرهنگی موفق از محل کارش که پشتوانه‌ای برای اهل هنر و فرهنگ بود و شیرین از این نظر که دوستداران هنر و فرهنگ، تا این حد قدر کسانی مثل صارمی را که خودشان هم هنرمند و اهل موسیقی (نوازنده کمانچه) هستند می‌دانند.

بیست و دومین نشست آیین آواز همچنین دربردارنده بخش‌های دیگری هم بود. از مرکّب‌خوانی سیدرضا طباطبایی خواننده شاخص مکتب آوازی اصفهان گرفته تا هنرنمایی شاگرد او یعنی مهرداد مرادمند که جوان است و جویای نام و صدای دلنشینی هم دارد. همچنین علی اصغر میرآخوری خواننده پیشکسوت دیگری که از شاگردان کریم صالح عظیمی است آوازی را در دستگاه شور به شیوه قدما خواند. امیرمسعود امیری (کیمیا) هم آواز افشاری خواند و داود پایروند از شاگردان محسن کرامتی هم ماهور خواند. این مراسم با گرفتن چند عکس یادگاری با استادان و هنرمندان حاضر در سالن به پایان رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خداحافظی شهرام صارمی از مجموعه ارسباران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..