تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرویس «PlayStation Now» حالتی شبیه «Xbox Game Pass» پیدا می‌کند

با توجه به اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است، ظاهرا سونی قصد تغییرات جالبی در سرویس استریم بازیِ «PlayStation Now» دارد

به گزارش شما نیوز ،این اواخر یکی از کاربران «Reddit» متوجه شده بود که ظاهرا امکان دارد شرکت سونی قابلیت دانلود بازی‌ها را به این سرویس اضافه کند. حالا با توجه به یک گزارش از طرف «Kotaku UK» ظاهرا یک منبع به این سایت تایید کرده که قابلیت دانلود به سرویس PlayStation Now خواهد آمد و جزئیاتی را نیز اضافه کرده است.

این قابلیت در اواخر ماه سپتامبر اضافه خواهد شد و حداقل در ابتدا فقط برای بازی‌های PS۴ در دسترس خواهد بود.

این سرویس شامل آرشیوی از عناوین PS۲ و PS۳ و همچنین PS۴ است و این بدین معناست که تعداد عناوین زیادی در این سرویس وجود دارند.

هنوز به صورت کامل مشخص نیست که آیا سونی قصد دارد قابلیت دانلود را برای بقیه آرشیو گسترش دهد یا خیر، اما طبق گزارش، عناوینی که شما دانلود می‌کنید شبیه عناوین PlayStation Plus کار می‌کنند؛ آن‌ها تا زمانی که شما اشتراک فعال PS Now را دارید کار می‌کنند و ظاهرا بر روی PS۴ اصلی‌تان (Primary) به صورت آفلاین قابل بازی خواهند بود. همچنین باید گفت که همانند دیگر محتواهای PlayStation، این عناوین بر روی بقیه اکانت‌هایی که روی کنسول مشابه قرار دارند، قابل بازی خواهند بود، به این معنا که بیشتر از یک کاربر می‌تواند این عناوین را روی کنسول مشابه تجربه کند.

این تغییرات بسیار جالب به نظر می‌رسند، امکان دارد که کم و بیش این نشانه فشاری باشد که از طرف مایکروسافت و سرویس‌اش با نام «Xbox Game Pass» وارد است که نه تنها قابلیت دانلود کامل بازی‌ها را دارا است، بلکه راه خوبی برای تجربه عناوین فرست پارتی در روز انتشارشان است.

ما احتمالا برای مدتی چیزی کاملا شبیه آن را در PS Now نخواهیم دید، اما این قدمی در مسیر درست است. سرویس Xbox Game Pass آرشیوی شامل عناوین Xbox ۳۶۰ و Xbox One و Xbox Original دارا است که همگی به صورت آفلاین قابل بازی هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرویس «PlayStation Now» حالتی شبیه «Xbox Game Pass» پیدا می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..