تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وسوسه سلفی گرفتن، پسر جوان را به کام مرگ کشاند +فیلم

وسوسه سلفی گرفتن جوان خام  را به کام مرگ کشاند + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه دردناک یک جوان 33 ساله را در سواحل کشور هندوستان به تصویر می‌کشد. " ساسی کومار واسان" که به همراه چند نفر از دوستانش مشغول تفریح در جنوب سواحل ایالت "تامی نادو" بود در اثر برخورد امواج شدید و سقوط در دریا جانش را از دست داد.

در لحظه حادثه قربانی در حالی که روی یک صخره ایستاده بود و قصد داشت سلفی بگیرد گرفتار امواج سهمگین دریا شد.  در ویدئویی که منتشر شده است لحظه برخورد امواج صخره های کنار ساحل و فرار دو دوست دیگر قربانی از مهلکه را نشان می دهد. این ویدئو توسط گردشگری که در نزدیکی این سه جوان حضور داشت تهیه شده است.

پلیس محلی هندوستان در خصوص این حادثه گفت : " دو گردشگر از سه گردشگری که در لحظه برخورد امواج به ساحل روی صخره ها حضور داشتند توانستند جان سالم بدر ببرند اما دوست آنها توسط امواج به داخل دریا سقوط کرد و جان سپرد. جسد متوفی ساعلاتی بعد از آب بیرون کشیده شد. "

گفتنی است؛ این حادثه در ساعت 6.30 دقیقه بعدظهر روز یکشنبه رخ داد.

بیشتر بخوانید

مرگ یک طرفدار فوتبال در آپارتمان فوتبالیست مشهور! +تصاویر

انتهای پیام/

سلفی گرفتن بلای جان جوان خام شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وسوسه سلفی گرفتن، پسر جوان را به کام مرگ کشاند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..