تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیروزآبادی ویلای لواسان را تحویل داد +توییت

فیروزآبادی ویلای لواسان را تحویل دادبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رییس پیشین ستادکل نیروهای مسلح که ویلای لواسان را  از سال‌ها پیش در اختیار داشت با انتشار پستی در صفحه توییتر خود، از تخیله و تحویل آن ویلا به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر داد.

لازم به ذکر است؛ سرلشکر فیروزآبادی شب گذشته این مکان را تخلیه و ساعت هشت و سی دقیقه صبح امروز (چهارشنبه) این ویلا را تحویل داده است.

سرلشگر سید حسن فیروزآبادی در صفحه توییتر خود نوشت:

"طی سه هفته گذشته تیم کارشناسان ستاد اجرایی برای نقشه‌برداری و کارشناسی ابعاد مختلف محل مذکور با هماهنگی اینجانب در محل فعال بودند و روز سه‌شنبه بعدازظهر مقدمات تحویل گرفتن محل مذکور پایان رسید.

همچنین در تماس اینجانب با دفتر نظامی معظم‌له، دستور تخلیه محل دریافت شد. بلافاصله به ستاد اجرایی آمادگی برای تحویل در اسرع وقت اعلام گردید".

فیروزآبادی ویلای لواسان را تحویل داد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیروزآبادی ویلای لواسان را تحویل داد +توییت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..