تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه نصب صحیح و شخصی‌سازی فضای کاربری در پیام‌رسان سروش +فیلم

نحوه نصب صحیح و شخصی‌سازی فضای کاربری در پیام‌رسان سروش +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی  و گرایش طیف وسیعی از کاربران به پیام رسان‌ها برای انجام گفتگو‌های روزانه و تبادل اطلاعات، عرصه رقابت در این حوزه هر روز تنگ‌تر می‌شود. در این میان گرایش بسیاری از مردم به پیام‌رسان‌های داخلی، فعال و سازندگان این پیام‌رسان‌ها را به تکاپوی بیش از پیش واداشته است.

پیام رسان سروش با بیش از 10 میلیون کاربر هم‌اکنون یکی از پرمخاطب‌ترین پیام‌رسان‌های ایرانی با محیطی متفاوت و امکاناتی جذاب است. حال برای آن دسته از کاربران فضای مجازی که با نحوه شخصی‌سازی منوی کاربری و ثبت‌نام صحیح در این پیام‌رسان ایرانی آشنایی ندارند، توضیحاتی را بیان می‌کنیم:

ابتدا برای تکمیل مراحل ثبت‌نام در پیام‌رسان سروش در آغاز منوی بالای سمت چپ را لمس کرده و پس از آن وارد قسمت تنظیمات شوید. در این مرحله صفحه‌ای جدید پیش روی شما قرار می‌گیرد که با لمس اولین قسمت وارد تنظیمات شخصی  می‌شوید. با ورود به صفحه جدید میتوانید...

ادامه توضیحات را در فیلم ‌آموزشی زیر مشاهده می‌فرمایید:

بیشتر بخوانید:
تمامی کاربران سروش واقعی هستند/ اکانتی بدون اطلاع صاحب شماره وجود ندارد

دروغ بزرگ یک کانال معاند درباره پیام‌رسان سروش +تصاویر

انتهای پیام/

چگونگی شخصی‌سازی در پیام‌رسان سروش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه نصب صحیح و شخصی‌سازی فضای کاربری در پیام‌رسان سروش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..