تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی گربه پیشگو از بازی ایران و اسپانیا (عکس)

پیش بینی گربه پیشگو از بازی ایران و اسپانیا (عکس)

به گزارش ایران ناز تیم ملی ایران در چنجمین حضور خود در جام جهانی ,  این بار مقابل تیم اسپانیا به میدان خواهد رفت .

آشیل گربه پیشگوی روسی که در موزه ارمیتاژ سن پیرزبورگ نگهداری می شود تیم ملی ایران را برنده دیدار مقابل اسپانیا اعلام کرده است .جام جهانی 2018 تا ۲۴ تیرماه ادامه خواهد داشت.

شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، سوچی، کازان، سامارا، ولگوگراد، روستوف، نیژنی نووگورود، سارانسک، یکاترینبورگ و کالینینگراد پذیرای دیدارهای جام جهانی 2018خواهند بود.

آشیل گربه پیشگو و ناشنوای روس ها تا کنون بازی های زیادی را پیش بینی کرده است او دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با مراکش را نیز پیشگویی کرده بود که درست از اب درآمد حالا دوباره این گربه ایران را پیروز میدان اعلام کرده است باید ببینیم پیش بینی گربه پیشگوی روسی این بار نیز درست خواهد بود یا نه

پیش بینی گربه پیشگو از بازی ایران و اسپانیا (عکس)

این گربه پیش گو دیدار افتتاحییه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را نیز پیش بینی کرده بود و روسیه را پیروز میدان اعلام کرده بود که درست بود و این دیدار با پیروزی میزبان جام جهانی به پایان رسید.

در دوره‌های اخیر جام جهانی حیوانات نتایج بازی‌ها را پیش بینی کرده‌اند و آن‌هایی که در این زمینه موفق بوده‌اند، به شهرت و اعتبار جهانی نیز رسیده‌اند.

برای جام جهانی روسیه، یک گربه که آشیل نام دارد اقدام به این کار می‌کند و تاکنون نیز سربلند بوده، یک سربلندی خرافه‌ زده! او کارش را از جام کنفدراسیون‌ ها آغاز کرد و توانست ۳ بازی از ۴ مسابقه را درست پیش بینی کند. این دیدارها شامل مسابقات نیمه نهایی و فینال نیز بود.

آشیل تیم پیروز بازی افتتاحیه که دیدار عربستان و روسیه بود را درست پیش بینی کرد و به سمت کاسه ای که پرچم روسیه در آن بود، رفت.پیش از بازی ایران و  مراکش نیز در تالار هنری ساحل شمالی دریای سیاه، مراسمی برای پیش بینی دیگر بازی‌ها برگزار شد. گربه روسی به سمت کاسه‌ای رفت که در آن پرچم ایران حضور داشت و در واقع، ایران را برنده بازی با مراکش دانست.

پیش بینی گربه پیشگو از بازی ایران و اسپانیا (عکس)

آشیل گربه پیشگوی روسی

باید دید امروز چه اتفاقی در این بازی رخ خواهد داد و هواداران فوتبال در ایران امیدوار هستند که پیش بینی آشیل این گربه پیشگو درست باشد.

پیش بینی گربه پیشگو از بازی ایران و اسپانیا (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی گربه پیشگو از بازی ایران و اسپانیا (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..