تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوستر سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران

پوستر سالروز شهادت دکتر مصطفی چمرانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی چمران در سال ۱۳۱۱ در تهران، خیابان پانزده خرداد، بازار آهنگرها، سرپولک متولد شد. او در سال ۱۳۳۶ در رشتة الکترومکانیک از دانشکده فنی تهران فارغ ‏التحصیل شد و برای ادامه تحصیل به آمریکا رفت. چمران مدرک دکترای الکترونیک و فیزیک پلاسما را با ممتازترین درجه علمی از دانشگاه برکلی آمریکا دریافت کرد.

همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی وی به ایران آمد و پس از حوادث کردستان در تهران حضور یافت و از سوی امام خمینی (ره) به سمت وزیر دفاع منصوب شد. چمران در ۳۱ خرداد ۱۳۶۰ که برای سرکشی، معرفی و توجیه فرمانده جدید محور به جای «ایرج رستمی» به منطقه جنگی دهلاویه رفته بود، در خط مقدم نبرد، بر اثر اصابت ترکش خمپاره ۶۰ دشمن به شهادت رسید.

 به مناسبت نزدیک شدن به ۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر چمران، معاونت روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پوستری را در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران منتشر کرد.

پوستر سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوستر سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..