تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیک جالب جشن تولد محمد رضا شریفی نیا (عکس)

کیک جالب جشن تولد محمد رضا شریفی نیا (عکس)

به گزارش ایران ناز , محمد رضا شریفی نیا بازیگر مشهور سینمای ایران تولد 63 سالگی خود را جشن گرفت .کیک تولد خاص این کارگردان و بازیگر سینما را در ادامه ببینید.

محمدرضا شریفی نیا از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون کشورمان است که متولد ۲۵ خرداد ماه سال ۱۳۳۴ در تهران است. او با آزیتا حاجیان ازدواج کرده بود و دو دختر دارند به نام های مهراوه و ملیکا شریفی نیا که هردوی آنها بازیگر می شوند. شریفی نیا دستیار کارگردان و برنامه ریز سینمای ایران نیز می باشد. در ادامه تصوری از تولد محمدرضا شریفی نیا می بینید که دخترش ملیکا شریفی نیا آن را در فضای مجازی منتشر کرده است.

کیک جالب جشن تولد محمد رضا شریفی نیا (عکس)

تصویری که “ملیکا شریفی نیا” از جشن تولد پدرش منتشر کرد را مشاهده می کنید.تولد محمدرضا شریفی نیا تولد محمدرضا شریفی نیا بازیگر مشهور ایرانی ملیکا شریفی نیا با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:

دیشب

شادی تولدش

سه چندان شد !!ا

با عید

با برد

با جشنی که

مردم ایران گرفتن

با شاد شدن دل‌هاشون

به قول خودش

بهترین هدیه ی تولدش

پیروزی تیم ایران شد

و بهترین اتفاق زندگی من

دیدن خنده‌ی از ته دلش

تولدت مبارک عشق مهربون من

مرسی که به دنیا اومدی

مرسی که هستی

بمون برام….

کیک جالب جشن تولد محمد رضا شریفی نیا (عکس)

محمدرضا شریفی نیا در کنار دخترانش مهراوه و ملیکا و همسر سابقش آزیتا حاجیان 

کیک جالب جشن تولد محمد رضا شریفی نیا (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیک جالب جشن تولد محمد رضا شریفی نیا (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..