تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Goodfon HD Wallpapers 1.4.7 – اپلیکیشن تصاویر پس زمینه افسانه ای اندروید

دانلود امروز 1+

آخرین آپدیت چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

1

نسخه 1.4.7

دوست داشتن 0

Goodfon HD Wallpapers v1.4.7 – اپلیکیشن تصاویر پس زمینه افسانه ای اندروید
نسخه اختصاصی کامل و بدون تبلیغات برای اولین بار در ایران

Goodfon HD Wallpapers (Backgrounds) عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه تصاویر زمینه اندروید می باشد که توسط شرکت Goodfon inc توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. با یک نگاه ساده به توضیحات توسعه دهنده این اپ به سادگی می توان فهمید که این نرم افزار جزو برترین ها در زمینه والپیپر می باشد ؛ به صورتی که هزاران نفر در طول روز ان را آپدیت می کنند و در هر 15 دقیقه تصاویری جدید به آن افزوده می شود. تمامی والپیپر هایی که در این برنامه قرار می گیرد با کیفیتی فول اچ دی است که جلوه ای خاص به نمایشگر دیوایس اندرویدیتان می بخشد. جدا از قابلیت های متعدد و فوق العاده گاد فان والپیپر تمامی تصاویر در 72 دسته مختلف قرار گرفته اند که باعث می شود راحت تر و به صورتی ساده عکس های مورد نظرتان را انتخاب کنید و به عنوان پس زمینه برگزینید. تصاویر مورد علاقه خود را انتخاب و یا اینکه آن ها را دانلود کنید تا در هر زمان دسترسی لازم را به تمامی آن ها داشته باشید. علاوه بر این یک سیستم پیش نمایشی از عکس ها موجود است که کمک می کند قبل از دانلود والپیپر ها یک نمایش کلی از آن ها را مشاهده کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Goodfon HD Wallpapers اندروید :

بیش از 300 هزار تصویر زمینه متعدد و مختلف به روز رسانی مداوم در هر ساعتی کیفیت فوق العاده بالای تصاویر با نهایت رزولوشن ممکن قرار گیری والپیپر ها در 72 دسته مختلف و متنوع امکان انتخاب والپیپر به عنوان تصویر زمینه صفحه اصلی و یا لاک اسکرین پیش نمایشی از تمامی تصاویر برای صرفه جویی در اینترنت توانایی ذخیره و یا علامت گذاری تصاویر زمینه مورد علاقه خود تکان دادن دستگاه خود برای انتخاب یک تصویر به صورت تصادفی

اپلیکیشن Goodfon HD  Wallpapers با بهره بردن از مجموعه تصاویری با کیفیت برای دگرگونی صفحه نمایش دستگاه های اندرویدی توانسته است با یک میلیون دانلود فعال امتیاز فوق العاده 4.8 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اختصاصی آن را از سایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v1.4.7:

* برطرف سازی مشکلات برنامه + ویژگی های جدید

Goodfon HD Wallpapers




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Goodfon HD Wallpapers 1.4.7 – اپلیکیشن تصاویر پس زمینه افسانه ای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..