تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکی از معجزات امام (ره) ایجاد نهاد های انقلابی بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان:

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان در همایش سالروز تاسیس سازمان جهاد سازندگی ضمن تبریک این روز گفت؛ در 27 خرداد 1358 به فرمان حضرت امام (ره) افزود شما در سازمان جهاد کشاورزی غذای مردم را تولید می کنید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ؛حجت الاسلام خاتمی در ادامه گفت :امروز شعار مرگ بر آمریکا جهانی  شده است و فقط مختص جمهوری اسلامی ایران نیست ،در سال های 58و 59  برای دفاع از میهن اسلامی پوکه سلاح را از خارج از کشور خریداری می کردیم ولی امروز به لطف الهی و پشتیبانیهای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در تولید ادوات جنگی خود کفا شده ایم .

امام جمعه شهر زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  که باید جامعه جهانی از آمریکا بپرسد که چرا فرقه داودیه سوزانده شدند ،شکنجه در زندان ابو غریب ،تشکیل القاعده و داعش باید این سوال مطرح شود.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: بعد از ملاقات رئیس جمهور کره شمالی و آمریکا ،صد نفر در داخل کشور گفتند که ما نیز باید بی قید و شرط با آمریکا مذاکره کنیم که این نشان از مزدوری و غفلت و یا ترس است؛ این که ما همه مشکلات را گردن آمریکا بیندازیم درست نیست، تا زمانی که آمریکا خصلت امپریالیستی خود را دارد و ما نیز از اسلام خود دست نمی کشیم، و بر اصول اسلاممان استوار خواهیم بود و بین آمریکا و ایران صلح نخواهد بود .

حجت الاسلام خاتمی گفت؛ یکی از معجزات امام (ره) ایجاد نهاد های انقلابی بود، امروزه در زمینه تولیدات کشاورزی در کشور کارهای بسیار بزرگی صورت گرفته و می گیرد، آمار نیز این را تایید می کند، شهر زنجان امروز در تولیدات کشاورزی پیشرو است و این مایه افتخار است ،ما در این زمنیه دو مشکل اساسی داریم آب، خاک که هر دو باید جدی گرفته شود.

امام جمعه شهر زنجان با اشاره به شعار همه باهم جهاد سازندگی که امام خمینی (ره) این شعار را برای جهاد سازندگی نامگذاری کرده بود گفت: این شعار را شما جهاد گران عرصه سازندگی و کشاورزی معنا می کنید.

دکتر حسین جعفری رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان در ادامه ضمن تبریک سالروز تاسیس جهاد سازندگی و بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی و یاد و خاطره شهدای جهاد سازندگی را گرامی داشت و افزود خداوند را شاکریم که امسال بارش های خوبی را داشته ایم.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت ؛محدودیت هایی در منابع آبی داریم و اولویت اصلی و اساسی این سازمان بهره وری در آب و خاک و انرژی است وی از اجرای 10 پروژه متفاوت به نام 10 شهید در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکی از معجزات امام (ره) ایجاد نهاد های انقلابی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..