تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اندیشکده بسیج اساتید در بندرعباس راه‌اندازی می‌شود

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان هرمزگان در راستای توسعه اندیشه‌ها و تفکرات بسیجی از تاسیس اندیشکده اساتید در استان هرمزگان خبر داد و گفت: این اندیشکده به عنوان اتاق فکر و پشتیبانی‌کننده برنامه‌ها و پروژه‌های بسیج اساتید است.

وی شناخت و تبیین اندیشه‌ها و اهداف انقلابی این بزرگ مرد را یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های بسیج اساتید خواند و افزود: روشنگری در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و بیان واقعیت‌های انقلاب و شهیدان والا مقام از ماموریت‌های بزرگ ما اساتید دانشگاه‌هاست که باید به آن عنایت ویژه‌ای داشته باشیم.
رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های هرمزگان تاسیس اندیشکده اساتید را یکی از برنامه‌های بسیج اساتید خواند و گفت: اندیشکده اقتصاد دریا محور، آب و منابع طبیعی و محیط زیست و آسیب‌های اجتماعی سه اندیشکده‌ای هستند که با اهداف مختلف راه‌اندازی می‌شوند و تصمیماتی در این حوزه‌ها برای پیشرفت و توسعه کار در آنجا صورت خواهد گرفت.
حیبن پرورش رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های این کانون در دانشگاه، به بیان دیدگاه‌های خود در راستای توسعه اهداف بسیج اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم تا در حوزه‌های علمی و پژوهشی گام‌های مفیدی برای توسعه کشور برداریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اندیشکده بسیج اساتید در بندرعباس راه‌اندازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..