تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پویش نخریدن؛ شعاری که درمان درد نیست

گروه جامعه ــ رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به شکل‌گیری پویش نخریدن کالاهای گران شده، اظهار کرد: این پویش مسائل اصلی مردم را در بر نگرفته است و بیشتر به مواردی که جزو گرفتاری‌های روزمره مردم محسوب نمی‌شود، اشاره دارد.

پویش نخریدن؛ شعاری که درمان درد نیست

غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به شکل‌گیری پویش نخریدن کالاهای گران شده، اظهار کرد: این پویش مسائل اصلی مردم را در بر نگرفته است و بیشتر به مواردی همچون ماشین و طلا که جزو گرفتاری‌های روزمره مردم محسوب نمی‌شود، اشاره دارد.

وی ادامه داد: ترویج چنین فرهنگی که در برابر گران فروشی واکنش نشان داده شود و مردم خواستار رسیدگی مسئولان نسبت به ثبات قیمت‌ها باشند بسیار مطلوب است اما اثرگذاری بهینه که زندگی عموم مردم را تحت تأثیر خود قرار دهد، نیاز به نگاه جزئی‌تر دارد.

حسن‌پور با بیان اینکه تجربه نشان داده است که مردم در زمینه مقابله با گران فروشی برخورد قاطعی نداشته‌اند، عنوان کرد: نیاز کشور مطالعه و بررسی مدیریت اقتصادی کلان کشور است چرا که بخش عمده‌ای از گرانی اجناسی همچون؛ ماشین مربوط به مدیریت‌های کلان کشور و دولت می‌شود.

وی خواستار رفع موانع تولید و تقویت سازو کارهای کسب و کار شد و گفت: دستگاه‌های فرهنگی نیز می‌توانند در این زمینه به صورت جدی اثرگذار باشند چرا که مباحث شعاری تا زمانی که به فرهنگ مردم تبدیل نشود راه به جایی نمی‌برد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پویش نخریدن؛ شعاری که درمان درد نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..