تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری مؤسسه «ثقلین» با جشنواره قرآنی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی با همکاری مؤسسه ثقلین اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی ـ کابردی با همکاری مؤسسه ثقلین اردبیل برگزار می‌شود. مؤسسه ثقلین علاوه بر همکاری در اجرای این مسابقه در زمینه تبلیغات نیز با دانشگاه علمی ـ کاربردی همکاری دارد.

این جشنواره در شش بخش به صورت کتبی و شفاهی، کتابخوانی، فناوری و اطلاعات، ادبی و هنری و در 34 رشته برگزار می‌شود و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلین اردبیل در این جشنواره با دانشگاه همکاری‌هایی دارد که می‌توان به برگزاری کلاس‌های تقویتی و آموزشی به شرکت‌کنندگان، اطلاع‌رسانی و تبلیغ جشنواره، تأمین داور و غیره اشاره کرد.

همکاری مؤسسه ثقلین اردبیل با جشنواره قرآن و عترت

بنابراین گزارش مرحله استانی این جشنواره برگزار شده است که جمعی از قرآن‌آموزان این مؤسسه نیز به مرحله کشوری این جشنواره راه یافته‌اند. مرحله کشوری جشنواره در شهریور‌ماه برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، این مؤسسه در استان اردبیل، بین ایستگاه سرعین و ارتش، روبروی ارتش واقع شده است.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری مؤسسه «ثقلین» با جشنواره قرآنی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..