تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب به نامه پیشنهاد مذاکره با ترامپ

یک فعال سیاسی اصلاح طلب اعلام کرد که امضا کنندگان نامه مذاکره با ترامپ هیچ انتساب تشکیلاتی با جبهه و جریان اصلاحات ندارند.

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالله ناصری در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: امضا کنندگان نامه مذاکره با ترامپ هیچ انتساب تشکیلاتی با جبهه و جریان اصلاحات ندارند. در مجموع دیدگاه تمام بزرگان جریان اصلاحات در  شرایط فعلی با توجه به خصوصیات ترامپ این نامه را ضروری نمی دانستند.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی ادامه داد: هنوز هم این نامه را ضروری نمی‌دانند؛ اگر چه اصلاح‌طلبان نفس مذاکره را هیچ وقت رد نکردند. آن ها از دهه هفتاد چه در مجلس ششم و چه در دولت اصلاحات همیشه می گفتند در چارچوب قانون و منافع ملی می‌شود مذاکرات را پیش برد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب سپس گفت: طلایی ترین دورانی که می گفتند می شود مذاکره مستقیم را پیش برد دوران ریاست جمهوری اوباما بود که آن هم از دست رفت .

وی یادآور شد: نفس مذاکره مطلوب است اما در شرایط فعلی مصلحتی در این کار نیست؛ با توجهه به ویژگی‌های ترامپ اصلا این امر منطقی نیست.

ناصری یادآور شد: اشاره می کنند که آقای کرباسچی زیر این نامه را امضا کرده‌اند اما تا جایی که ما اطلاع داریم این موضوع را اصلا در شورای سیاسی و شورای مرکزی حزب کارگزاران  مطرح نکرده‌اند و شخصا امضا کرده‌اند.

وی در پایان گفت: هیچ تردیدی ندارم که اگر این موضوع را آقای کرباسچی در شورای حزبشان مطرح می کردند با توجه به آشنایی که با اعضای باتجربه این حزب دارم این موضوع تصویب نمی شد و مخالفت می کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب به نامه پیشنهاد مذاکره با ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..