تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپ ویرایش ویدیوی جدید ادوبی در پلتفرم های مختلف اجرا می شود

ادوبی امروز از توسعه ویرایشگر ویدئویی جدیدی به نام Project Rush خبر داده که ویژگی های کلیدی ابزارهای حرفه ای این شرکت از جمله «پریمیر پرو»، «افتر افکت» و «ادیشن» را در یک محیط واحد گرد هم می آورد.

Project Rush با تمرکز بر آن دسته از کاربران یوتیوب طراحی که در پی تولید محتوای حرفه ای در کمترین زمان ممکن هستند. این اپلیکیشن قرار است به ابزاری یکپارچه برای تولید، ویرایش و به اشتراک گذاری ویدئو تبدیل شود و به همین خاطر تیم سازنده آن را به گونه ای توسعه داده که در پلتفرم های مختلف از دسکتاپ گرفته تا موبایل هوشمند قابل اجرا باشد.

به گفته ادوبی تمام پروژه های Rush به صورت خودکار در محیط ابری ذخیره می شوند تا امکان دسترسی به آنها در پلتفرم های مختلف وجود داشته باشد.Project Rushکمپانی سازنده در توسعه این ویرایشگر از فناوری های پیشرفته خود بهره گرفته، به عبارت دیگر کاربر هنگام تغییر رنگ یک ویدئو از همان الگوریتم هایی بهره می برد که پیش از این در پریمیر وجود داشته است. این اپلیکیشن برای ساخت عناوین و گراف ها از قالب های Motion Graphics بهره برده و به لطف هوش مصنوعی صوت ویدئوها را بهبود می بخشد.

از دیگر قابلیت های اپ جدید ادوبی می توان به Stock اشاره کرد که در مجموع به بیش از آنکه شبیه پریمیر باشد به iMovie شباهت دارد.

پس از توسعه ویدئو مرحله انتشار فرا می رسد و Rush برای تسریع پروژه از قابلیت های به اشتراک گذاری محتوا در پلتفرم هایی نظیر یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و اسنپچت بهره می برد.

ادوبی از زمان انتشار نسخه نهایی این ویرایشگر خبر نداده اما انتظار می رود در مهرماه و طی کنفرانس مکس در دسترس کاربران قرار گیرد. در حال حاضر نسخه های آزمایشی ویندوز، مک او اس و iOS این اپ توسعه یافته و در آینده نزدیک نسخه بتای اندروید آن نیز ارائه می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپ ویرایش ویدیوی جدید ادوبی در پلتفرم های مختلف اجرا می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..