تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگ اقتصادی مدیران رزمنده می‌خواهد؛ با مدیر عادی شرایط بحرانی قابل مدیریت نیست

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد محمدی مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان تهران در یادداشت کوتاهی به انفعال مسئولان و دستگاه‌ها در قبال رشد بی‌ضابطه نرخ کالا و خدمات در روزهای اخیر واکنش نشان داده است که مشروح این یادداشت را در ذیل می‌خوانید:

اگر قبول داشته باشیم مشکلات کشور از حیث مشکلات اقتصادی، معیشتی، فقر، بیکاری، فساد و تبعیض بیشتر از حد معمول است و در حد غیرمتعارف و فوق‌العاده قرار گرفته است، باید بپذیریم که با امکانات و مدیریت عادی نمی‌توانیم شرایط بحرانی را مدیریت کنیم در شرایط بحرانی باید قوانین و مقررات شرایط بحران تدوین شود و حاکمیت در اختیار مدیرانی باشد که توان مدیریت بحران را دارند بنابراین در شرایط بحرانی نمی‌توان با قوانین عادی و مدیران معمولی، مشکلات فوق‌العاده را رفع کرد؛ بویژه با قوانین و مقرراتی که برای شرایط عادی هم ضعیف و مدیرانی که در شرایط عادی هم ناکارآمد هستند. اشخاصی که توان مدیریت یک اداره هم ندارند ولی برای بالاترین مقام دستگاه‌ها انتخاب یا منتصب می‌شوند و بجای استراحت در منزل در جلسات رسمی چرت می‌زنند. مقاماتی که نمی‌دانند کنترل بازار باید نظارت‌محور باشد نه اینکه ناتوانی خود را به نبود شاکی حواله دهند مدیرانی که نمی‌دانند در شرایط بحرانی قیمت گذاری مهم است نه آزادسازی و رها سازی قیمت ها که موجب هرج و مرج می شود، مدیران ناکارآمدی که حال ارائه یک ایده ، طرح یا پیشنهادی برای رفع مشکلات موجود و اصلاح قوانین ندارند و تسلیم محض وضعیت اسفنار می‌شوند. مدیرانی که هنر تحول وتغییر وضعیت با امکانات و افراد موجود را ندارند و بدنبال تغییر افراد برای جایگزین کردن باند خود هستند.

این واقعیت موضوع است؛ با ادعا و شعار می‌شود مردم را فریب داد ولی نمی‌توان کار را انجام داد مثل اینکه کسی ادعا کند با وانت پیکان ( که حداکثر ظرفیت حمل یک تن بار را دارد) پنج تن بار را حمل می کنم ، حتما دروغ می‌گوید و اگر انجام دهد هم بار و هم خودرو را نابود می‌کند ولی اگر وانت تبدیل به کامیون شود و راننده وانت جای خود را به راننده کامیون دهد، کار انجام می‌شود.

در نهایت اگر مقررات ویژه بحران وضع شود و مدیران جهادی که فقط دغدغه رفع مشکلات مردم را دارند در چرخه مدیریت قرار بگیرند می‌توان امید به رفع مشکلات داشت، در غیر اینصورت خواهیم دید مدیران فربه و بی‌درد بالای گود می‌نشینند و به مردم زجر کشیده داخل گود دستور می‌دهند تحمل کنید، صبور باشید و اعتراض نکنید. ما صابران را دوست داریم؛ یادمان باشد جنگ اقتصادی رزمنده می‌خواهد نه بزمنده.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگ اقتصادی مدیران رزمنده می‌خواهد؛ با مدیر عادی شرایط بحرانی قابل مدیریت نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..