تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخریب سازه‌های غیر مجاز در دزفول

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد خورشیدزاده، کارشناس حقوقی مدیریت جهاد کشاورزی دزفول گفت: از سوی دادستانی دزفول در سال جاری 16 حکم تخریب سازه یا ویلا در باغ های مرکبات صادر شده که تا پایان سال این احکام اجرا و سازه ها تخریب خواهند شد.

وی افزود: 4 سازه در باغ های مرکبات دزفول تخریب شده و اکنون نیز تخریب استخر و ساختمان یا ویلای یک باغ دیگر واقع در روبروی زندان دزفول آغاز شده و تا تخریب کامل ادامه دارد.

خورشید زاده عنوان کرد: از حدود 2،5 سال پیش حکم تخریب این بنای غیر مجاز صادر شده که در مرحله نخست استخر آن تخریب شد اما مالک مجددا استخر را بازسازی کرد که با حکم اخیر دادستانی یک هزار و 200 متر مربع محوطه سازی، آلاچیق ،استخر و ساختمان تخریب شد.

کارشناس حقوقی مدیریت جهاد کشاورزی دزفول گفت: هرگونه تغییر کاربری حتی محوطه سازی و شن ریزی در باغ ممنوع است اما با توجه به صدور مجوز گردشگری برای برخی باغ های این شهرستان ، موضوع از سوی میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی خوزستان برای قانونی کردن مجوزها ادامه دارد.

وی عنوان کرد: برای ساخت هرگونه سازه در باغ های دزفول 3 شرط داشتن سند ثبتی ، عمر بالای 3 سال باغ و وسعت بالای نیم هکتار ضروری است و باید تقاضای ساخت و ساز به کمیسیون تبصره یک ارایه شود که در صورت تایید و پذیرش تقاضا در کمیسیون کشاورز و باغدار می تواند نسبت به ساخت و ساز در باغ و اراضی کشاورزی اقدام کند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخریب سازه‌های غیر مجاز در دزفول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..