تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کودکان سقزی نمایشگاه نقاشی برپاکردند

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزاد داودی در حاشیه برگزاری مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت:این نمایشگاه ۲۰۰ اثر برگزیده در قالب طرح اوقات فراغت بچه‌ها به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: بچه‌ها در آثار خود طبیعت منطقه، زندگی حاشیه خود و کلاس درس را به تصویر کشیده‌اند و علاوه بر نقاشی کار سفال نیز از این بچه‌ها به نمایش در آمده است.
مسئول نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سقز هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنا نمودن مخاطبان عمومی سطح شهر سقز با فعالیت‌های هنری بچه‌ها عنوان کرد و گفت: هنر یکی از کار‌های ارزشمند است که باید از همان کودکی بچه‌ها را با ان آشنا کرد.
نمایشگاه نقاشی  کودکان سقزی  به مدت ۳ روز در دو نوبت صبح وعصر در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در جنب پارک مولوی کُرد این شهر دایر و میزبان علاقمندان است.
انتهای پیام/م

برپایی نمایشگاه نقاشی در سقز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کودکان سقزی نمایشگاه نقاشی برپاکردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..