تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنندج، میزبان مسابقات کارا

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در اولین دوره مسابقات کاراته قهرمانی سبک کیوکوشین iku کشور "کاپ پلیس و مردم" در پنج رده سنی به میزبانی شهرستان سنندج برگزار می‌شود.
ورزشکاران شرکت کننده در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به مدت یک روز با هم به رقابت خواهند پرداخت.
اولین دوره این مسابقات تحت عنوان یادواره شهدای نیروی انتظامی استان کردستان انجام می‌گیرد و ورزشکاران شرکت کننده بعدازظهر روز پنج شنبه ۳۱ خردادماه با ورود به شهر سنندج پذیرش خواهند شد.
این مسابقات در سالن ورزشی سقف بلند نیروی انتظامی شهر سنندج در دو تاتامی در اوزان مختلف برگزار می‌شود.
اولین دوره مسابقات کاراته قهرمانی سبک کیوکوشین iku کشور "کاپ پلیس و مردم" در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان جمعه یکم تیرماه به میزبانی سنندج برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور "کاپ پلیس و مردم" در سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنندج، میزبان مسابقات کارا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..