تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قصور پزشکی در مرگ کودک خرمشهری صورت نگرفته است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرشید بهشتی ضمن عرض تسلیت به خانواده کودک تازه درگذشته خرمشهری افزود: این کودک پیش از مراجعه به بیمارستان سه بار به مطب پزشکان بخش خصوصی مراجعه داشته که بار آخر به علت بدحال بودن، شوک ناشی از کم‌آبی شدید بدن و کاهش سطح هوشیاری و اختلال تنفسی توسط پزشک، به بیمارستان ولیعصر(عج) ارجاع داده شد.

وی با بیان اینکه شرایط بد بیمار به صورت تلفنی به رئیس بیمارستان نیز اطلاع داده شد، اظهار کرد: پس از مراجعه بیمار به اورژانس، بلافاصله به اتاق احیاء اعزام شد و با وجود اینکه به دلیل شوک شدید، رگ های محیطی مشخص نبود، اقدامات درمانی به سرعت شروع می‌شود که در این هنگام به علت اسیدوز شدید و پتاسیم خون بالا به رغم تلاش زیاد کادر درمانی، کودک فوت می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با اشاره به مطالب کذب منتشر شده در فضاهای مجازی در خصوص فوت این کودک تصریح کرد: به رغم ارائه خدمات درمانی مناسب به شهروندان خرمشهری، طرح مطالبی نادرست به جز دلسردی کادر درمان بیمارستان نتیجه‌ای را در بر ندارد.

بهشتی گفت: بیمارستان ولیعصر(عج) به لحاظ ارائه خدمات درمانی یکی از بیمارستان های پیشرو در منطقه بوده و آمار و شاخص های بهبود یافتگان، تعداد اعمال جراحی، تعداد معاینه بیماران در کلینیک فوق تخصصی شهید عسگری‌زاده، تعداد سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی‌های انجام شده و کاهش آمار سزارین و غیره نشانه اعتماد مردم و شاهد این ادعا است.

وی در پایان افزود: واحد شکایات و روابط عمومی بیمارستان ولیعصر(عج) و شبکه بهداشت و درمان خرمشهر همه‌روزه در خدمت همشهریان بوده تا با پیشنهادها و انتقادهای سازنده خود، ما را در ارائه خدماتی بهتر یاری کنند.

انتهای پیام/پ

قصور پزشکی در خرمشهر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قصور پزشکی در مرگ کودک خرمشهری صورت نگرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..