تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام با اسلام ناب توانست کفر را به زانو درآورد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه در جلسه شورای اداری استانداری کرمانشاه که با حضور رییس کمیته امداد در حال برگزاری است گفت: امام با اسلام ناب توانست کفر را به زانو دراورد و توانست خرف هایش را به دنیا ابلاغ کند.

آیت الله علما با اشاره به خدمات ۴۰ ساله نظام جمهوری اسلامی ایران گفت:امام خمینی رحمه الله علیه چهار چوبی قرار داد و گفت: اگر به این چهار چوب عمل کنیم تا ظهور حضرت برقرار هستیم.

وی ادامه داد:از سال ۴۲ از همان ابتدای انقلاب تا وصیت نامه با کلمه اسلام پیش رفت و همه دستگاه‌ها و متولیان نظام و آحاد مردم را به دو کلمه کتاب و عترت دعوت می‌کند.

آیت الله علما افزود:غرب از اسلام سیلی خورده است و محتوای فکری امام نیز همین اسلام بود و با این کلمه اسلام، راه را پیش برد.

وی گفت:همه موظفیم خط امام را دنبال کنیم و تنها این است که ترامپ را به زانو در می‌اورد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دشمن می‌خواهد این تفکر را کم رنگ کند افزود:ما با پرنگی تفکر امام توانستیم ۸ سال دفاع مقدس با دست خالی مدیریت کنیم و رمز کار هم همین اسلام است که امام فرمود.

وی ادامه داد:امروز با محتوای انقلاب در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستاده ایم و با این محتوا و اعتقاد خیلی کار‌های بزرگ مانند انرژی هسته‌ای انجام داده ایم که دشمن تحمل آن را ندارد.

وی گفت: باید از نظام و انقلاب پاسداری کنیم که  این انقلاب مجانی به دست نیامده است و جوانان زیادی پرپر شدند و مادران زیادی داغدار شدند تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام با اسلام ناب توانست کفر را به زانو درآورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..