تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاپلو: رئال مادرید در قضیه لوپتگی گستاخانه رفتار کرد

 درست یک روز پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، رئال مادرید اعلام کرد که جولن لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا را به عنوان مربی جدید خود برگزده است، خبری که بلافاصله منجر به اخراج وی از تیم ملی شد!

به گزارش شما نیوز ،

جولن لوپتگی که پس از ویسنته دل بوسکه به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا انتخاب شد، نتایج خوبی به همراه لاروخا کسب کرد و بدون شکست این تیم را به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رساند. اما پس از خبر توافق این مربی با باشگاه رئال مادرید برای جانشینی زین الدین زیدان، آن هم درست یک روز پیش از آغاز این تورنومنت، سران فدراسیون فوتبال اسپانیا به شدت واکنش نشان داده و سرمربی ۵۱ ساله را اخراج کردند.

فابیو کاپلو، سرمربی ایتالیایی سابق رئال مادرید در واکنش به این اتفاقات گفت:

رئال مادرید به خاطر اینکه بدون هماهنگی با فدراسیون فوتبال اسپانیا با مربی تیم ملی وارد مذاکره شد، قرارداد امضا کرد و آنرا رسانه ای کرد گستاخانه رفتار کرد. همه پرز را می شناسند و می دانند که او چگونه کسب و کارش را پیش می برد.

اما فدراسیون نباید لوپتگی را اخراج می کرد. اخراج کردن او آن هم به این شیوه اشتباه بود. اما در عین حال دوست دارم فرناندو هیرو را حمایت کنم، چون او یکی از بهترین بازیکنان من بود.

پس از اخراج جولن لوپتگی از سمت مربیگری تیم ملی اسپانیا، فرناندو هیرو، مدافع و کاپیتان سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا تا پایان جام جهانی هدایت لاروخا را بر عهده گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاپلو: رئال مادرید در قضیه لوپتگی گستاخانه رفتار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..