تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییاتی تازه از قتل میلیاردر کارخانه دار + جزییات

ساعت24 -طمع به دست آوردن اموال مرد کارخانه دار دو دوست را چنان تحریک کرد که بعد از به قتل رساندن او با جعل وکالت نامه دارایی اش را به نام خود کردند.

طمع به دست آوردن اموال مرد کارخانه دار دو دوست را چنان تحریک کرد که بعد از به قتل رساندن او با جعل وکالت نامه دارایی اش را به نام خود کردند.
این پرونده که روز گذشته در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت، دی سال ۹۰ به جریان افتاد. آن زمان خانواده مرد کارخانه داری به نام فریدون به پلیس خبر دادند او گم شده است. خانواده فریدون در گزارشی که به مأموران پلیس ارائه دادند، گفتند پدرشان مانند هر روز برای رفتن به سر کار از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است. بررسی های مأموران نشان داد فریدون به سمت کارخانه رفته و حتی وارد محل کارخانه هم شده است اما بعد از ورود دیگر ردی از او نبود تا اینکه مدتی بعد پلیس با بررسی تماس های فریدون متوجه شد او آخرین بار با مردی به نام مهرداد در ارتباط بود.

وقتی مهرداد مورد پرسش قرار گرفت، ادعا کرد هیچ اطلاعی از سرنوشت فریدون ندارد و نمی داند چه اتفاقی برای او افتاده و مکالمه آنها برای یک قرار کاری بود. ۱۱ ماه بعد از این حادثه به پلیس خبر رسید بخشی از اموال فریدون به نام مهرداد شده است. این مرد بازداشت شد تا توضیح دهد چطور این اتفاق افتاده است. فریدون در بازجویی ها گفت: من وکالت نامه ای از فریدون داشتم که براساس آن می توانستم همه اموالش را بفروشم یا هر تصمیمی که لازم است درباره آن بگیرم.


او خودش این وکالت نامه را به من داد و چون مبلغی از او طلب داشتم، می خواستم بخشی از دارایی اش را به جای بدهی اش بردارم. این در حالی بود که خانواده فریدون به مأموران گفتند فریدون هرگز چنین اختیاری به کسی نمی داد. بررسی های بعدی مأموران نشان داد حتی تاریخی که وکالت نامه به نام متهم ثبت شده، بعد از گم شدن فریدون است. به این ترتیب مأموران متوجه شدند مهرداد موضوعی را پنهان می کند. این در حالی بود که بخشی از اموال مقتول نیز به نام فرد دیگری به نام کریم شده بود. کریم و مهرداد هر دو مورد بازجویی قرار گرفتند. کریم بعد از دستگیری در نهایت لب به اعتراف گشود و گفت: من و مهرداد با فریدون کار می کردیم.


او مرد ثروتمندی بود و به ما بدهکار هم بود. با اینکه حرفی درباره طلبمان نزده بودیم، مهرداد پیشنهاد داد او را بکشیم و با وکالت نامه جعلی دارایی اش را به نام خودمان کنیم؛ من هم قبول کردم. نقشه قتل را مهرداد طراحی کرد. ما با فریدون تماس گرفتیم و گفتیم مسئله مهمی است که باید حتما درباره اش صحبت کنیم و او را به کارخانه کشاندیم. در آنجا مهرداد، فریدون را به قتل رساند و جسدش را داخل یک جعبه گذاشتیم و دفن کردیم. من نمی دانم مهرداد چطور فریدون را کشت و در قتل او دخیل نبودم.مأموران با بررسی آدرسی که کریم داده بود، موفق شدند جسد را کشف کنند. هرچند ۱۱ ماه از زمان قتل گذشته و جسد تقریبا متلاشی شده بود اما برای مشخص شدن علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.


وقتی کریم برای بیان جزئیات دقیق آنچه اتفاق افتاده بود مورد بازجویی قرار گرفت، گفت: وقتی نقشه قتل توسط مهرداد کشیده شد، او گفت می تواند با اثر انگشت مقتول وکالت نامه بلاعزلی درست کند تا اموالش را به نام خودمان کنیم. قرار بود بخشی از اموال به نام من و بخشی دیگر هم به نام مهرداد باشد. اما واقعیت این است که وکالت نامه جعلی بود و فریدون واقعا چنین وکالت نامه ای نداده بود. مهرداد که دید همه چیز لو رفته است، قبول کرد وکالت نامه جعلی تهیه و اموال را به نام خودش کند اما به قتل اعتراف نکرد و ادعا کرد قتل کار کریم است. او گفت: من حتی ندیدم کریم چطور او را کشت و جسد را دفن کرد؛ من از چیزی خبر ندارم.


این در حالی بود که پزشکی قانونی در بررسی های خود اعلام کرد علت تامه مرگ فشار بر عناصر حیاتی گردن با جسمی منعطف و تیز مانند سیم است. به این ترتیب کیفرخواست علیه متهمان به اتهام مشارکت در قتل صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. متهمان روز گذشته پای میز محاکمه رفتند. ابتدا کیفرخواست علیه آنها خوانده شد و در ادامه اولیای دم درخواست صدور حکم قصاص کردند.


سپس نوبت به مهرداد رسید؛ او یک بار دیگر اتهام قتل را انکار کرد و گفت چنین قتلی را مرتکب نشده و کریم عامل اصلی قتل بوده و او فقط در جعل وکالت نامه نقش داشته است. این متهم ادامه داد: کریم مرتکب قتل شد و بعد از مرگ فریدون بود که من در جریان قرار گرفتم چه اتفاقی افتاده است. کریم نیز قتل را منکر شد و ادعا کرد قتل کار مهرداد بوده و او خبر ندارد اصلا این قتل چطور اتفاق افتاده است. متهم گفت: این مهرداد بود که از قتل منفعت زیادتری می برد و نقشه آن را طراحی کرد؛ من کاره ای نبودم. کریم ادعا کرد اینکه مدتی طولانی قتل را پنهان کرده، از ترس مهرداد بوده است. با پایان گفته های متهمان و وکلای آنها هیئت قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

منبع:نوداد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییاتی تازه از قتل میلیاردر کارخانه دار + جزییات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..