تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور روحانی و خمامی در تیم ملی کاراته دانشجویان

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های دانشجویان جهان تیرماه به میزبانی کشور ژاپن برگزار می شود و  تیم ملی کاراته دانشجویان کشورمان باید برای حضور در این مسابقات آماده شود. به همین منظور و با توافق فدراسیون کاراته و فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی شهرام هروی و سمانه خوش قدم به عنوان سرمربیان تیم های ملی کاراته مردان و بانوان دانشجویان انتخاب شدند و اردوهای آمادگی با حضور ملی پوشان در کمیته ملی المپیک آغاز شده است.

بر همین اساس شهرام هروی با توجه به اینکه هدایت تیم ملی کاراته بزرگسالان را برعهده دارد و این تیم را برای رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کند برای برنامه ریزی هر چه بهتر تمرینات ملی پوشان تیم دانشجویان حسن روحانی و مازیار خمامی را به عنوان مربیان تیم ملی دانشجویان به فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی معرفی کرده است و در صورت موافقت این فدراسیون روحانی و خمامی برنامه تمرینات ملی پوشان کاراته را زیر نظر می گیرند تا در صورت غیبت هروی به دلیل رقابت های قهرمانی آسیا تمرینات ملی پوشان تیم دانشجویان با مشکلی مواجه نمی شود.

از آن طرف سمانه خوش قدم نیز برنامه تمرینی تیم ملی دانشجویان بانوان را در اختیار  این تیم و فدراسیون قرار داده است تا در 10 روز غیبتی که به دلیل همراهی تیم ملی رده پایه کاراته در مسابقات کاراته وان کرواسی دارد برنامه تمرینی تیم دانشجویان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

هروی کادر فنی تیم ملی کاراته دانشجویان را مشخص کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور روحانی و خمامی در تیم ملی کاراته دانشجویان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..