تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید لباس از پسماندهای غذایی

"ایزاک نیکلسون" رئیس شرکت "سرکیولر سیستم" (Circular Systems ) اظهار کرد، ما می‌خواهیم از محصولات غذایی به نحوی استفاده کنیم که به الیاف اولیه در صنعت نساجی مبدل شوند.

وی گفت: در فناوری "آگرالوپ"( Agraloop)، با استفاده از مواد زائد محصولات غذایی از قبیل پوست موز، برگ‌های آناناس، به علاوه نیشکر و ساقه کتان می‌توان سالیانه ۲۵۰ میلیون تن فیبر تولید کرد.

وی افزود، کشاورزان با استفاده از این سیستم قادر خواهند بود از طریق تولید فیبرهای طبیعی و پایدار درآمد بیشتری کسب کنند.

با وجود اینکه این فناوری جدید است، ارزش استفاده از آن در صنایع تولید لباس نمود خواهد کرد.

در سال ۱۹۶۰ میلادی، ۹۷ درصد از الیاف حاصله از منابع طبیعی، در صنعت تولید لباس استفاده می‌شد.

اما امروز، تنها ۳۵ درصد از این میزان از منابع طبیعی است.

"نیکلسون" خاطرنشان کرد، فناوری "آگرالوپ"( Agraloop) برای طبیعت مفید خواهد بود و علاوه بر آن، موجب سوددهی در صنعت نساجی نیز می‌شود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید لباس از پسماندهای غذایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..