تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز؛ آغاز ثبت نام بدون آزمون استعداد‌های درخشان دکتری ۹۷

امروز؛ آغاز ثبت نام بدون آزمون استعدادهای درخشان دکتری 97به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ثبت نام بدون آزمون استعداد های درخشان دانشگاه آزاد اسلامی از امروز (چهارشنبه 30 خرداد) آغاز و تا ساعت 24 روز شنبه 2 تیر ادامه خواهد داشت.

داوطلبان می توانند از امروز (چهارشنبه 30 خرداد) تا ساعت 24 روز شنبه 2 تیرماه با مراجعه با سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش ابتدا نسبت به ثبت نام و خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه از طریق گزینه انتخاب رشته و پس از مطالعه دفترچه راهنما نسبت به انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

گفتنی است؛ براساس اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی پس از ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری، امکان هیچگونه ویرایش و عودت وجه وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

زمان آغاز  ثبت نام بدون آزمون استعداد های درخشان دانشگاه آزاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز؛ آغاز ثبت نام بدون آزمون استعداد‌های درخشان دکتری ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..