تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غافلگیری مادر جوان از هدیه ویژه مسئولان قطار پاریس به فرزندش + عکس

هدیه جالب مسئولان راه آهن به والدین یک نوزاد + عکس//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زنی که روز دوشنبه فرزندش را در یکی از قطارهای شهر پاریس بدنیا آورده بود با هدیه ویژه مسئولان خطوط راه آهن پایتخت فرانسه غافلگیر شد. طبق گفته مسئولان راه آهن پاریس فرزند این زن می تواند تا سن 25 سالگی بطور مجانی و رایگان از قطار پاریس استفاده کند.

این اتفاق جالب در ایستگاه آبر پاریس رخ داد و این زن در ساعت 11.40 دقیقه صبح روز دوشنبه فرزندش را با کمک اورژانس پزشکی در این ایستگاه بدنیا آورد. این اتفاق جالب و غیر منتظره موجب  توقف حرکت قطارها در دو لاین و به مدت 45 دقیقه شد. پس از تولد این کودک، مسئولان قطار ضمن تبریک به این مادر به او گفتند که فرزندش می تواند تا سن 25 سالگی و بصورت رایگان از قطار پاریس استفاده کند.

بیشتر بخوانید

لحظه وحشتناک پیچیدن مار پیتون به دور گردن جنگلبان! + فیلم

انتهای پیام/

بدنیا آمدن یک نوزاد در قطار پاریس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غافلگیری مادر جوان از هدیه ویژه مسئولان قطار پاریس به فرزندش + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..