تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روتر شبکه جدید TP-Link معرفی شد

روتر شبکه جدید TP-Link معرفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت TP-Link در حال آماده سازی یک روتر شبکه به نام Deco M9 Plus است که نسبت به نسخه‌های قبلی روتر شبکه این شرکت دو تغییر عمده را در سرعت و عملکرد خانگی داشته است.

اولین ویژگی اضافه شده به روتر M9 Plus یک ویژگی رایج است. این روتر، روتری سه بانده است که به کاربران دسترسی به اینترنت با سرعت بیشتر نسبت به روترهای دوبانده نسل قبل را می‌دهد. همانند تمام روترهای سه بانده، M9 Plus شبکه‌ای اختصاصی برای ارتباط بین بخش‌های روتر تنظیم می‌کند که اجازه عملکرد سریعتر اینترنت در رایانه و تلفن همراه را به همراه دارد. اولین روتر شبکه TP-Link روتر Deco M5 تنها یک مدل دو بانده بود که این یک ویژگی معمول و رایج در اکثر روترهای خانگی است و کمی ارزانتر است. با این وجود، اکثر روترهای شبکه‌ای دوبانده یا سه بانده هستند که قابلیت سه بانده بودن، ویژگی جدیدی برای این روتر به حساب نمی‌آید.

چیزی که در مورد روتر شبکه‌ای M9 Plus استثنائی است، ویژگی‌های مخصوص خانه‌های هوشمند آن است. این روتر TP-Link از ZigBee - پروتکل بی‌سیمی که خیلی از گجت‌های خانه‌های هوشمند از آن استفاده می‌کنند - حمایت می‌کند. این قابلیت به روتر اجازه می‌دهد تا به انواع دستگاه‌هایی که از انرژی در سطح کمی استفاده می‌کنند، وصل شود. این دستگاه‌ها شامل چراغ‌های هوشمند، کلیدهای برق، قفل درها و انواع وسایل دیگر می‌شود. این روتر از بلوتوث هم ساپورت می‌کند. تمام دستگاه‌های هوشمندی که به این روتر وصل می‌شوند با اپلیکیشن Deco کنترل خواهند شد. TP-Link اعلام کرده این روتر قابلیت سازگاری با الکسا و IFTTT را دارد پس مزایای بیشتری را برای کنترل گجت‌ها در اختیار استفاده کنندگان قرار خواهد داد.

معمولا برای کنترل دستگاه‌هایی که با پروتکل ZigBee کار می‌کنند، باید هاب جداگانه‌ای خریداری شود و این افزونه به روتر شبکه TP-Link هزینه اضافه را هم کاهش خواهد داد. قیمت این دستگاه‌ها هم 180 دلار (حدود 760 هزار تومان) تخمین زده شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روتر شبکه جدید TP-Link معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..