تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه حمله قلبی یک راننده اتوبوس + فیلم

لحظه حمله قلبی یک راننده اتوبوس + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله قلبی یک راننده اتوبوس چینی را به تصویر می کشد. هنگامی که "ژائو" در حال رانندگی در یکی از خیابان های "هانگژو" چین به سمت ایستگاه راه آهن  بود دچار حمله قلبی شد.

با این حال او برای اینکه مسافرانش قطار را از دست ندهند به رانندگی ادامه داد و دو ایستگاه دیگر چیزی حدود 1 کیلومتر به رانندگی ادامه داد. هنگامی که این راننده به ایستگاه پایانی در نزدیکی ایستگاه قطار رسید در حالی که اتوبوس متوقف شده بود دچار بدحالی شد و از صندلی اش روی کف اتوبوس افتاد.

با کمک چند مسافر این راننده بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد و خوشبختانه از خطر مرگ گریخت. اما انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی چین با واکنش کاربران همراه بود. بسیاری از کاربران ضمن انتقاد از این راننده اتوبوس در کامنت هایی ابراز داشتند که ژائو نباید وقت مسافرانش را به زندگی اش ترجیح می داد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " شما همیشه می توانید قطار دیگری سوار شوید اما شاید نتوانید شانس دیگری برای زنده بودن بدست آورید."

بیشتر بخوانید

لحظه وحشتناک پیچیدن مار پیتون به دور گردن جنگلبان! + فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه حمله قلبی یک راننده اتوبوس + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..