تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیگو کاستا: گریزمن با قلبش انتخاب کرد و به خاطر آن پول خوبی هم گرفته است!

 پس از اینکه خبر ماندن آنتوان گریزمن، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید در این تیم منتشر شد، دیگو کاستا، هم تیمی اسپانیایی این بازیکن، به شوخی درباره قرارداد جدید او پرداخته است.

به گزارش شما نیوز ، پس از شایعات و کش و قوس های فراوان، آنتوان گریزمن، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید بالاخره در مستندی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد از باشگاه مادریدی جدا نخواهد شد و قرارداد جدیدی به امضا خواهد رساند.

دیگو کاستا، هم باشگاهی اسپانیایی گریزمن درباره تمدید قرارداد این بازیکن در مصاحبه با اونداسرو گفت:

من مستند اینستاگرامی را ندیده ام ولی می دانستم چه اتفاقی خواهد افتاد. وقتی گرفتن تصمیمی بیش از اندازه طول می کشد، یعنی آن بازیکن می خواهد در تیمش بماند. می دانستم که او به هواداران، مردم و به ما وابسته است و از این خبر خوشحالم. و البته که او پول خوبی هم برای آن گرفته است!

گریزمن در حالی قرارداد جدیدی تا سال ۲۰۲۳ با اتلتیکومادرید به امضا خواهد رساند که بارسلونا به شدت در پی به خدمت گرفتن این بازیکن بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیگو کاستا: گریزمن با قلبش انتخاب کرد و به خاطر آن پول خوبی هم گرفته است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..