تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رنگ جدید سونی Xperia XZ2 Prelium فاش شد +عکس

رنگ جدید سونی Xperia XZ2 Prelium فاش شد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها چند هفته‌ای است که از عرضه گوشی Xperia XZ2 Premium توسط شرکت سونی در بازارهای انتخاب شده این شرکت مانند چین و صدور اجازه سفارش آنلاین این گوشی‌ها می‌گذرد. در اولین روزهای عرضه این گوشی مشخص شد که این تلفن‌های هوشمند قرار است در دو رنگ کروم بلک و کروم سیلور به بازار عرضه شوند.

اما در آخرین تصویر زنده‌ای که از این گوشی دارای دوربین دوگانه در سایت‌ها منتشر شده، مشخص شده است که این گوشی در ادامه عرضه در بازار با رنگ کروم گلد هم خواهد آمد. این سومین رنگی است که برای این گوشی به انتخاب‌ کاربران اضافه شده است. تصویر زنده‌ای که از Xperia XZ2 Premium لو رفته، هنوز توسط کمپانی سونی تأیید نشده است اما منابع زیادی در عرصه تلفن‌های همراه این شرکت می‌گویند احتمال اینکه این رنگ به رنگ‌های دیگر گوشی اضافه شود، زیاد است و باید تا زمان عرضه اولیه این گوشی در بازارهای جهانی صبر کرد.

گفتنی است، Xperia XZ2 Premium دارای نمایشگر 5.8 اینچی TRILUMINOUS با رزولوشن 4K می‌باشد که با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 کار می‌کند. این گوشی از حافظه رم 6 گیگابایتی و دوربین دوگانه با کیفیت فیلمبرداری 4K بهره می‌برد. هنوز قیمتی برای این محصول تأیید نشده است. در ادامه می‌توانید تصویر زنده‌ای که از رنگ کروم گلد Xperia XZ2 Premium منتشر شده، مشاهده کنید:

رنگ جدید سونی Xperia XZ2 Prelium فاش شد +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رنگ جدید سونی Xperia XZ2 Prelium فاش شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..