تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودسوزی هم‌زمان ۳۲ نفر فقط برای شهرت! +فیلم

گروهی که اعضایش برای شهرت خود را به آتش کشیدند1+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیدا کردن جایی در میان فهرست رکوردهای گینس، هدفی است که دوستداران شهرت حاضرند برای رسیدن به آن دست به هر کاری بزنند. از این رو یک گروه 32 نفره اهل آفریقای جنوبی در پارکینگ مشهور کیپ تاون ،مقابل دوربین و چشمان تماشاگران برای ثبت نامشان میان رکوردداران،خود را به آتش کشیدند.

گفتنی است؛ پیش از این گروه که اعضای آن همگی لباس های ضد حریق به تن داشتند،اکیپی 21 نفره در ایالت اوهایو چنین رکوردی را با سوزاندن خود به ثبت رسانده بودند.

در ادامه ویدئوی هیجان انگیز از خودسوزی این 32 نفر را نگاه می کنید.

بیشتر بخوانید:

اقدام غیراخلاقی کارگران راه‌سازی جنجال‌برانگیز شد +فیلم

انتهای پیام/

گروهی که اعضایش برای شهرت خود را به آتش کشیدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودسوزی هم‌زمان ۳۲ نفر فقط برای شهرت! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..