تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گیاهان بامبو در ژاپن + عکس

گیاهان بامبو در ژاپن + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کیوتو یکی از مجلل‌ترین شهرهای ژاپن محسوب می‌شود که در اطراف  آن جنگل های بامبوی فراوانی وجود دارد. باغ گیاه‌شناسی کیوتو میزبان بیش از ۱۲,۰۰۰ گونه‌ی گیاهی مختلف به همراه نمایشگاهی از بهترین‌های ژاپن است. از تالاب‌های لتوس گرفته تا ساقه‌های سایه گستر بامبو، از درختان بونسای گرفته تا شکوفه‌های مشهور گیلاس، باغ گیاه‌شناسی مقداری از هر چیزی را درون خود نگه می دارد.

جالب است بدانید که کاشت گیاه بامبو در مناطق زلزله خیز مفید است زیرا ریشه‌های این گیاهان در زیر خاک چون شبکه‌ای از تارها به یکدیگر تنیده و مانع حرکت خاک هنگام تکان‌های زمین می‌شود.

گیاهان بامبو در ژاپن + عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گیاهان بامبو در ژاپن + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..