تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار رمان یک نویسنده جوان در کردستان عراق

انتشار رمان چه کسی از دیوانه ها نمی ترسد در کردستان عراقمهدی رضایی نویسنده، محقق و مدرس داستان نویسی در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص آثار جديدش گفت: به تازگی اولین رمانم با عنوان «چه کسی از دیوانه ها نمی ترسد» در انتشارات «چوار چرا» در کردستان  عراق منتشر شده است. خالد فاتحی این کتاب را به زبان کردی و ابراهیم دریایی مطلق هم آن را به زبان انگلیسی ترجمه کرده اند؛ البته ترجمه انگلیسی کتاب در دست ویرایش است.

وی ادامه داد: احتمال دارد امسال برای  انتشار ترجمه انگلیسی کتاب «چه کسی از دیوانه ها نمی ترسد» در خارج از کشور به نتیجه برسیم.

این نویسنده با اشاره به تحقیق و بررسی درباره آثارش در روسیه بیان کرد، دو سه سالی است که ناتالی ژوهاروا، استاد دانشگاه ملی سنت پترزبورگ روسیه و دانشجویانش  آثارم را در دست تحقیق و بررسی دارند.گزارش کوتاهی از این تحقیقات در یک نشریه الکترونیکی روسی زبان منتشر شده است.

رضایی درباره آخرین اثر منتشر شده اش اظهار کرد: انتشارات آرادمان، رمان تازه ام را با عنوان «من بن لادن را کشتم» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه كرد. در این مدت بازخوردهای خوبی از طرف مخاطبانم درباره کتاب گرفتم. بعد از کتاب «خطاهای نویسندگی و تجربیات نویسندگی» هم، با بازخوردهای خوبی روبرو شدم. هرچند به دلیل سختی این راه تصمیم گرفته بودم کار تحقیقی نکنم، به دلیل تشویق ها و حمایت هایی که از دوستان دیدم هم اکنون تحقیقاتم را ادامه می دهم. دو تحقیق در زمینه روایت داستان و رمان نویسی در دست دارم كه شاید تا یکی دو سال آینده به نتیجه برسد.

انتهای پيام/

مهدی رضايی رمان جديد منتشر می كند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار رمان یک نویسنده جوان در کردستان عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..