تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه ۳۰/ ۰۳/ ۱۳۹۷

فال روزانه چهارشنبه 30 خرداد 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 30 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی زیبا، با اعتماد به نفس، خلاق، باهوش، مثبت اندیش و پر شور و انرژی هستید و استعداد هنری بالایی دارید. شما با رفتار صمیمی و خونگرمی خود هر کجا که بروید دوست های تازه ای برای خود پیدا می کنید. شاید بتوان گفت تنها ویژگی های منفی شما خودخواهی و دمدمی مزاجی هستند. امسال خیلی بیشتر از قبل سرما خواهید خورد و به همین دلیل هم باید بیشتر از قبل حواستان به خودتان باشد. امسال شما قادر خواهید بود پول بیشتری به دست بیاورید، اما خیلی بیشتر از قبل برای تجملات و اشیای گران قیمت هزینه خواهید کرد و همین کارتان چیز زیادی برای پس انداز کردن برایتان باقی نخواهد گذاشت. امسال آغاز تجارت و یا گسترش کسب و کارتان برای شما بسیار موفقیت آمیز خواهد بود. سرمایه گذاری هایی که انجام می دهید هم سود قابل توجهی برایتان به همراه خواهند داشت. امسال در محل کارتان قادر خواهید بود با چالش ها و موقعیت های بحرانی مختلف به خوبی دست و پنجه نرم کنید. عملکرد فوق العاده ای که از خود به نمایش می گذارید مورد تحسین همه قرار خواهد گرفت. در زمینه ی روابط عاطفی امسال فرصت بسیار مناسبی برای تبدیل یک رابطه ی طولانی مدت به ازدواج در اختیار خواهید داشت. شهریور، آبان، اسفند و فروردین ماه های بسیار خوبی خواهند بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما باید سعی کنید کنترل بیشتری روی زندگی خودتان داشته باشید و تا این حد به دیگران اجازه ندهید در زندگی شما دخالت داشته باشند. به عنوان مثال وقتی در یک رابطه ی عاطفی هستید به طرف مقابلتان اجازه می دهید نقش رهبری را به عهده داشته باشد و حتی برای شما تکلیف تعیین کند و همین باعث می شود طرف مقابلتان فکر کند برایتان مهم نیست که مجبور باشید دائم از اوامر او تبعیت کنید. سعی کنید خودتان را از این وضعیت رها کرده و مسئولیت هایی را هم شما به عهده بگیرید تا برای طرف مقابلتان هم ارزش بیشتری داشته باشید. در غیر این صورت هر رابطه ای خیلی زود دلتان را خواهد زد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه ۳۰/ ۰۳/ ۱۳۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..