تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور هنرمندان در جام جهانی روسیه +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی ایران در اولین دیدار خود روز شنبه 26 خرداد در مقابل تیم ملی مراکش در دقایق اضافه موفق به کسب برتری شد.حال تمام ایرانیان و مخصوصا علاقه مندان به فوتبال چشم در راه هستند تا چهارشنبه  از راه برسد و عملکرد تیم ملی ایران مقابل اسپانیا را به نظاره بنشینند و البته امیدواریم شاهد موفقیت بیشتر در این دوره از جام جهانی باشیم.
در کنار هواداران ایرانی فوتبال که خود را از سراسر به دنیا برای حمایت از تیم ملی کشورشان به روسیه رسانده‌اند جمعی از هنرمندان نیز با حضور در کشور روسیه ازتیم ملی کشورمان حمایت می کنند.
در ادامه پست اینستاگرامی پوریا پورسرخ، بهنام بانی، شهرام حقیقت دوست، سالار عقیلی و امین زندگانی از هنرمندان ایرانی حاضر در جام جهانی روسیه که واکنش و احساس خود را بعد از پیروزی دلچسب تیم ملی ایران مقابل تیم مراکش با کاربران به اشتراک گذاشته اند دیده می شود.

هنرمندان حامی تیم ملی ایران در روسیه

هنرمندان حامی تیم ملی ایران در روسیه

هنرمندان حامی تیم ملی ایران در روسیه

هنرمندان حامی تیم ملی ایران در روسیه

هنرمندان حامی تیم ملی ایران در روسیه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور هنرمندان در جام جهانی روسیه +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..