تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارلس پویول و مانیش در برنامه 2018

ویژه برنامه جام جهانی 2018 با تهیه کنندگی و اجرای عادل فردوسی پور توانسته توقعات را برآورده نماید و عادل فردوسی پور قصد دارد فردا یک مهمان ویژه را در برنامه خود رونمایی کند.

به گزارش شما نیوز ،و به نقل از  تابناک ، چالش اصلی در فاصله اندک تا بازی ایران – اسپانیا همچنان عدم پرداخت هزینه حق پخش بازیها است. اگرچه مسئولان امر در صداوسیما تاکید کرده‌اند که رقم 20 میلیون دلار حق پخش آماده است و در پی راهکار انتقال این رقم هستند اما بعید به نظر می‌رسد اگر رقمی وجود داشت، انتقالش به این میزان زمان نیاز داشت؛ هرچند نمی‌توان با قطعیت در این زمینه موضع گرفت.

در این شرایط برخی اتفاقاتی که در ویژه برنامه جام جهانی رخ داد، قابل تامل است. حضور ساموئل اتوئو بازیکن بازنشسته تیم ملی فوتبال کامرون برای کارشناسی بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش در برنامه شبکه سوم سیما، اتفاق جالبی بود. بر اساس اطلاعات خبرنگار «تابناک»، برای بازی ایران و اسپانیا کارلوس پویول بازیکن بازنشسته تیم ملی اسپانیا میهمان فردوسی پور خواهد بود و برای بازی ایران و پرتغال نیز مانیش بازیکن بازنشسته تیم ملی فوتبال پرتغال به تهران خواهد آمد و در این برنامه حضور می‌یابد.

به نوشته تابناک اینکه چهره‌های خارجی برای چنین برنامه‌هایی دعوت کرد، اتفاق قابل توجهی است و شنیده‌های  حکایت از آن دارد که هزینه دعوت این سه مهمان برای صداوسیما 2 میلیارد تومان بوده که توسط اسپانسر برنامه به عنوان بخشی از تعهد مالی به صداوسیما پرداخت شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارلس پویول و مانیش در برنامه 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..