تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقال بوفون به پاریسن ژرمن در این هفته نهایی می‌شود

به گزارش شما نیوز ، مذاکرات برای انتقال بوفون به پاریسن ژرمن به مراحل نهایی رسیده و انتظار می رود او در این هفته انتقالش را به پاریس نهایی کند.

بوفون ۴۰ ساله در پایان فصل گذشته بعد از ۱۷ سال یوونتوس را ترک کرد و حالا در سال های واپسین بازیگری اش قصد دارد چالش جدیدی را تجربه کند. پاریسن ژرمن که همچنان به دنبال فتح لیگ قهرمانان است، تصور می کند می تواند روی تجربه بوفون حساب باز کند. تاخیر اتفاق افتاده در فرآیند جذب بوفون نیز به این علت بود که باشگاه پاریسی صبر کرد تا ببیند یوفا این بازیکن را به دلیل برخوردش با داور در دیدار با رئال مادرید چند جلسه محروم کند. محرومیت سه جلسه ای بوفون موجب می شود او فقط بازی های دور رفت گروهی فصل بعد را از دست بدهد.

قرارداد بوفون با پاریسن ژرمن دو ساله خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقال بوفون به پاریسن ژرمن در این هفته نهایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..