تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پردرآمد‌ترین رشته‌های دانشگاهی جهان را بشناسید/ماجرای عجیب موریانه‌ خوردن ستون‌های گنبد امام‌حسین(ع)/چه کسانی خواهان مذاکره ایران با ترامپ بودند؟/دانشمندان هسته‌ای و مقامات خارجی چگونه محافظت می‌شوند؟

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

پردرآمد‌ترین رشته‌های دانشگاهی جهان را بشناسید+ اسامی
پژوهشی که در پایان سال 2017 در آمریکا انجام شد، برترین رشته‌های دانشگاهی را از نظر میزان درآمد و رضایت شغلی مشخص کرد.

ماجرای عجیب موریانه‌ خوردن ستون‌های گنبد امام‌حسین(ع)+ تصویر
طرح توسعه حرم امام حسین (ع) به همت ایرانیان آغاز شد و پس از اقدامات اجرایی برای ساخت صحن عقیله بنی‌هاشم (س) تصمیمی مبنی بر گسترش فضای اطراف ضریح حرم امام حسین (ع) اخذ شد.

چه کسانی خواهان مذاکره مستقیم ایران با ترامپ بودند؟+تصاویر
شماری از اصلاح‌طلبان تندرو و اپوزیسیون خارج کشور در نامه‌ای به مسئولان عالی نظام سخن از مذاکره مستقیم با آمریکا به میان آوردند.

امضاکننده

دانشمندان هسته‌ای و مقامات خارجی چگونه محافظت می‌شوند؟
فرمانده حفاظت سپاه از ورود سپاه به حوزه حفاظت از شخصیت‌ها در برابر حملات بیوتروریسم خبر داد.

هتل واقعی ترامپ کجاست؟+ تصاویر
یک سناتور آمریکایی تصاویری را منتشر کرد و عنوان «هتل واقعی ترامپ» را برای آنها انتخاب کرد.

مانیفست دلالان تحریم
لااقل تا وقتی که تیم ترامپ سر کار است مذاکره فشار را متوقف نمی‌کند از حیث تکنیکی، همان‌طور که مدل کره‌شمالی هم نشان می‌دهد ترامپ قائل به تئوری رفع تدریجی تحریم‌ها نیست.

مانیفست دلالان تحریم

از ولنجک تا انقلاب؛یک میلیون!+تصاویر
بررسی شهریه دوره‌های شبانه دانشگاه‌های سراسری نشان می‌دهد این مراکز برای رشته‌های یکسان شهریه‌های متفاوت می‌گیرند.

از ولنجک تا انقلاب؛ یک میلیون

جزئیات پرونده آزار دختران ایرانشهری از زبان مقامات محلی
انتشار خبر ربوده شدن 41 دختر ایرانشهری و تعرض به این دختران توسط اعضای یک گروه آدم ربا در شهرستان ایرانشهر که به‌عنوان یک فاجعه اجتماعی در سیستان و بلوچستان مطرح شده است.

بهترین ماده خنک کننده بدن در تابستان
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه هنگام گرمازدگی علاوه بر آب الکترولیت واملاح بدن نیز از طریق تعریق از بدن خارج می‌شود، گفت: برای جبران این مسئله علاوه بر مصرف مایعات طالبی بخورید.

هنگام گرمازدگی طالبی بخورید

انتهای پیام/

اخبارپربازدیدوبگردی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پردرآمد‌ترین رشته‌های دانشگاهی جهان را بشناسید/ماجرای عجیب موریانه‌ خوردن ستون‌های گنبد امام‌حسین(ع)/چه کسانی خواهان مذاکره ایران با ترامپ بودند؟/دانشمندان هسته‌ای و مقامات خارجی چگونه محافظت می‌شوند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..